«ҚАЗТҰТЫНУОДАҒЫНЫҢ ҚОСТАНАЙ ЖОҒАРЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МЕКЕМЕСІ
                                                                                                                                                                                                                                                  #   #
   Мекен жайы: Қостанай қ. Әл-Фараби, 99, kekk.kst@mail.ru Картада қарау Телефон: +7 (7142) 56-81-62 Колледж бойынша саяхат


Ғылыми әдістемелік жобалар

Ғылыми — әдістемелік қызметі колледждің білім беру үдерісінің біртұтас ең маңызды компоненті болып табылады, оқыту әдістемесін жетілдіруге,   инновациялық әдістерді және оқыту технологияларын әзірлеуге және енгізуге бағытталған іс-шаралардың  жиынтығы   әдістемелік қамтамасыз ету ғылыми — әдістемелік қызметінің мақсаты — педагогтардың кәсіби құзіреттілігін үздіксіз  арттыруды ынталандырушы және ықпал ететін, жайлы  ғылыми — әдістемелік ортаны құру арқылы, білім беру үдерісіннің тиімділігін және сапасын арттыру.

Ғылыми — әдістемелік қызметінің міндеттері:

  1. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқу — тәрбие үдерісін   кешенді ғылыми — әдістемелік қостау.
  2. Озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, талдап қорыту және  көрсету.
  3. Педагогтардың шығармашылық бастамасын ғылыми — әдістемелік, ақпараттық және ұйымдастырушылық — әдістемелік қолдауын жетілдіру.
  4. Оқытушыфларды және оқушыларды ғылыми және тәжірибелік жұмысқа қатыстыру.

ғылыми — әдістемелік қызметі  жергілікті актілермен анықталған. жүктеу

ғылыми — әдістемелік қызметінің үлгісі. жүктеу

ғылыми — әдістемелік қызметінің нәтижесі – оқытушыны шығармашылық тұлға ретінде дамыту, оны инновациялық әдістердің әзірлеушісі  мен авторына және  оқыту тәсілін іске асырушыға  айналдыру.  
Педагогикалық жұмыскердің шығармашылық қызметінің  қосылғыштары , оның ғылыми – әдістемелік жұмысының  мазмұнын құраушы  келесідей жасалады:
1) өзекті бола алатын ал оны әзірлеу теориялық жаңалық әкелетін және тәжірибелік қызығушылық тудыратын (жеке немесе шығармашылық топта), зерттеу және тақырыпты тұжырымдау бағытын таңдау;
2)  нақты оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық  негізімен және ғылыми терминалогиялық аппаратымен және оның  дидактикалық және психологиялық — базалық ғылымымен танысу, негізгі әдістемелік санатты және әдістемелік терминалогияларды  қолдануды айқындау;
3) ғылыми — зерттеушілік жұмыс дағдылары меңгеру, яғни білу:

  • зерттеу тақырыбының өзектілігін дәлелдеу, негізгі мақсатты, міндеттерді, объектіні, нәрсені, болжамды және зерттеудің болжалды тәжірибелік жолын  тұжырымдау,   зерттеудің қажетті әдістерін таңдап алу және  жобаланған ізденістердің барысында оларды пайдалана білу; өз бетімен библиографиялық ізденісті жүргізу,  таңдалған тақырып бағытында теориялық әдебиеттермен жұмыс жасау, бар мәліметтердің тәжірибелік маңыздылығына  талдау жасау, жинақтау, бағалау және осы негізде өз бетінше қорытынды жасау;
  • алынған теориялық мәліметтердің негізінде тәжірибелік оқу материалдарын және құралдарын жетілдіре түсу;
  • эксперименттік – педагогикалық зерттеудің түрлі әдістерін қолдану және автордың құрастырған үлгісі және өзінің дидактикалық материалдары бойынша сынамалы оқыту  өткізу;
  • алынған теориялық тұжырымды және колледжде тәжірибелік білі беруде авторлық әзірлемелерді енгізу жолдарын көрсету, сондай — ақ    одан  әрі болашақта  жетілдірілетін мәселе жөнінде зерттеуді белгілеу.

Ғылыми – әдістемелік қызметті ойдағыдай іске асыру үшін:

1.әдістемелік ұсынымдар құрастырылған:

  • оқытушылардың ғылыми – әдістемелік қызметін ұйымдастыру бойынша; жүктеу
  • әдістемелік әзірлемелерді құрастыру бойынша; жүктеу
  • мақалаларды жазу бойынша; жүктеу
    2.тәлімгерлік, озық тәжірибені талдап қорыту, әдістемелік апталықты, байқауларды, семинарларды, шеберлік сабақтары, тренингтар, кеңестер, әдістемелік күндер, шығармашылық топтардың отырыстары өткізу ұйымдастырылды.123