«ҚАЗТҰТЫНУОДАҒЫНЫҢ ҚОСТАНАЙ ЖОҒАРЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МЕКЕМЕСІ
   Мекен жайы: Қостанай қ. Әл-Фараби, 99, kekk.kst@mail.ru Картада қарау Телефон: +7 (7142) 56-81-62 Колледж бойынша саяхат


Ғылыми әдістемелік жобалар

Ғылыми — әдістемелік қызметі колледждің білім беру үдерісінің біртұтас ең маңызды компоненті болып табылады, оқыту әдістемесін жетілдіруге,   инновациялық әдістерді және оқыту технологияларын әзірлеуге және енгізуге бағытталған іс-шаралардың  жиынтығы   әдістемелік қамтамасыз ету ғылыми — әдістемелік қызметінің мақсаты — педагогтардың кәсіби құзіреттілігін үздіксіз  арттыруды ынталандырушы және ықпал ететін, жайлы  ғылыми — әдістемелік ортаны құру арқылы, білім беру үдерісіннің тиімділігін және сапасын арттыру.

Ғылыми — әдістемелік қызметінің міндеттері:

  1. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқу — тәрбие үдерісін   кешенді ғылыми — әдістемелік қостау.
  2. Озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, талдап қорыту және  көрсету.
  3. Педагогтардың шығармашылық бастамасын ғылыми — әдістемелік, ақпараттық және ұйымдастырушылық — әдістемелік қолдауын жетілдіру.
  4. Оқытушыфларды және оқушыларды ғылыми және тәжірибелік жұмысқа қатыстыру.

ғылыми — әдістемелік қызметі  жергілікті актілермен анықталған. жүктеу

ғылыми — әдістемелік қызметінің үлгісі. жүктеу

ғылыми — әдістемелік қызметінің нәтижесі – оқытушыны шығармашылық тұлға ретінде дамыту, оны инновациялық әдістердің әзірлеушісі  мен авторына және  оқыту тәсілін іске асырушыға  айналдыру.  
Педагогикалық жұмыскердің шығармашылық қызметінің  қосылғыштары , оның ғылыми – әдістемелік жұмысының  мазмұнын құраушы  келесідей жасалады:
1) өзекті бола алатын ал оны әзірлеу теориялық жаңалық әкелетін және тәжірибелік қызығушылық тудыратын (жеке немесе шығармашылық топта), зерттеу және тақырыпты тұжырымдау бағытын таңдау;
2)  нақты оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық  негізімен және ғылыми терминалогиялық аппаратымен және оның  дидактикалық және психологиялық — базалық ғылымымен танысу, негізгі әдістемелік санатты және әдістемелік терминалогияларды  қолдануды айқындау;
3) ғылыми — зерттеушілік жұмыс дағдылары меңгеру, яғни білу:

  • зерттеу тақырыбының өзектілігін дәлелдеу, негізгі мақсатты, міндеттерді, объектіні, нәрсені, болжамды және зерттеудің болжалды тәжірибелік жолын  тұжырымдау,   зерттеудің қажетті әдістерін таңдап алу және  жобаланған ізденістердің барысында оларды пайдалана білу; өз бетімен библиографиялық ізденісті жүргізу,  таңдалған тақырып бағытында теориялық әдебиеттермен жұмыс жасау, бар мәліметтердің тәжірибелік маңыздылығына  талдау жасау, жинақтау, бағалау және осы негізде өз бетінше қорытынды жасау;
  • алынған теориялық мәліметтердің негізінде тәжірибелік оқу материалдарын және құралдарын жетілдіре түсу;
  • эксперименттік – педагогикалық зерттеудің түрлі әдістерін қолдану және автордың құрастырған үлгісі және өзінің дидактикалық материалдары бойынша сынамалы оқыту  өткізу;
  • алынған теориялық тұжырымды және колледжде тәжірибелік білі беруде авторлық әзірлемелерді енгізу жолдарын көрсету, сондай — ақ    одан  әрі болашақта  жетілдірілетін мәселе жөнінде зерттеуді белгілеу.

Ғылыми – әдістемелік қызметті ойдағыдай іске асыру үшін:

1.әдістемелік ұсынымдар құрастырылған:

  • оқытушылардың ғылыми – әдістемелік қызметін ұйымдастыру бойынша; жүктеу
  • әдістемелік әзірлемелерді құрастыру бойынша; жүктеу
  • мақалаларды жазу бойынша; жүктеу
    2.тәлімгерлік, озық тәжірибені талдап қорыту, әдістемелік апталықты, байқауларды, семинарларды, шеберлік сабақтары, тренингтар, кеңестер, әдістемелік күндер, шығармашылық топтардың отырыстары өткізу ұйымдастырылды.123

Педагогикалық бастамаларды лицензиялау оқытушылардың республикалық деңгейдегі авторлық жұмыстарын тану түрі болып табылады.

Ағымдағы оқу жылында лицензияланған педагогикалық бастамалар саны 33% артты: Аленова С.Т. «Бухгалтерлік есеп негіздері: Есептер жинағы экономика мамандықтары бойынша білім алған колледж студентеріне арналған», Рахимжанова Г.К. «Қазақстан тарихы: Семинар сабақтарына арналған әрдеңгейдегі тапсырмалар жинағы, Рыжкова Н.В. «Волейбол ойнау техникасын оқыту: ЦББР», Қазыбай А.Б. «Бухгалтерлік есеп және есептілік негіздері: Пән бойынша есептер жинағы: «Құқықтану» мамандығы, Учуваткина Р.М. «Ұйым экономикасы: Пән бойынша оқу құралы»,  Тулепова Д.Ж. «Информатика бойынша практикалық сабақтарға арналған тапсырмалар жинағы: оқу құралы»,  Агайсина Н. К. «Еңбек құқығы және ӘҚҚ бойынша Практикум: оқу — тәжірибелік құралы», Джантурина К. А., Мегильбаев Д. Т. «Мемлекеттік сатып алулар: пән бойынша оқу құралы». «Фолиант» баспасы қосымша тиражбен «1С Бухгалтерия «БҚЕ қолдану арқылы Бухгалтерлік есеп бойынша толассыз есеп» өзгерістермен   толықтырулар жасап  тапсырмалар жинағын шығарды.

Педагогтердің кәсібилігін арттыру құралдарының бірі конкурстар, конференциялар, жобалар, жарияланымдар және жеке сайттар арқылы педагогикалық тәжірибені жинақтау және ұсыну болып табылады.

Ағымдағы оқу жылында республикалық және халықаралық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларға, конкурстарға, педагогикалық оқуларға қатысу, оқытушы Баирова Р.Т., Рыжкова Н.В., Күнтуған Б.К., Қазыбай А.Б., белсенділік танытып,  1, 2, 3 дәрежелі дипломдармен және сертификаттармен атап өтілді. «Педагогикалық әлем» республикалық ғылыми-педагогикалық жорналы,  «Педагогиканы дамыту орталығы» ақпараттық білім беру порталдары nsportal.ru ескерту .InfoUrok.ru», «Продленка» «Мультиурок», педагогикалық интернет — жорналы informznaika.ru және т. б. сияқты БАҚ-та жариялау арқылы халықаралық, республикалық және облыстық деңгейде өз тәжірибесін ұсынған оқытушылар саны мен жарияланымдар саны артты.

26 оқытушы, яғни педагогикалық ұжымның 52%, Кәсіпқор желілік қауымдастығының қатысушылары, 22 педагог, яғни 44%, HiSTES жоғары мектебі оқытушыларының Еуропалық Ассоциациясының қатысушылары болып табылады. 13 оқытушы, яғни 26%, «Инфоурок» және nsportal.ru білім беру сайттарының желісінде жеке сайттары бар.