Ғылыми әдістемелік жобалар
Ғылыми — әдістемелік қызметі колледждің білім беру үдерісінің біртұтас ең маңызды компоненті болып табылады, оқыту әдістемесін жетілдіруге, инновациялық әдістерді және оқыту технологияларын әзірлеуге және енгізуге бағытталған іс-шаралардың жиынтығы әдістемелік қамтамасыз ету ғылыми — әдістемелік қызметінің мақсаты — педагогтардың кәсіби құзіреттілігін үздіксіз арттыруды ынталандырушы және ықпал ететін, жайлы ғылыми — әдістемелік ортаны құру арқылы, білім беру үдерісіннің тиімділігін және сапасын арттыру.
Ғылыми — әдістемелік қызметінің міндеттері:
- Білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқу — тәрбие үдерісін кешенді ғылыми — әдістемелік қостау.
- Озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, талдап қорыту және көрсету.
- Педагогтардың шығармашылық бастамасын ғылыми — әдістемелік, ақпараттық және ұйымдастырушылық — әдістемелік қолдауын жетілдіру.
- Оқытушыфларды және оқушыларды ғылыми және тәжірибелік жұмысқа қатыстыру.
ғылыми — әдістемелік қызметі жергілікті актілермен анықталған. жүктеу
ғылыми — әдістемелік қызметінің үлгісі. жүктеу
ғылыми — әдістемелік қызметінің нәтижесі – оқытушыны шығармашылық тұлға ретінде дамыту, оны инновациялық әдістердің әзірлеушісі мен авторына және оқыту тәсілін іске асырушыға айналдыру.
Педагогикалық жұмыскердің шығармашылық қызметінің қосылғыштары , оның ғылыми – әдістемелік жұмысының мазмұнын құраушы келесідей жасалады:
1) өзекті бола алатын ал оны әзірлеу теориялық жаңалық әкелетін және тәжірибелік қызығушылық тудыратын (жеке немесе шығармашылық топта), зерттеу және тақырыпты тұжырымдау бағытын таңдау;
2) нақты оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негізімен және ғылыми терминалогиялық аппаратымен және оның дидактикалық және психологиялық — базалық ғылымымен танысу, негізгі әдістемелік санатты және әдістемелік терминалогияларды қолдануды айқындау;
3) ғылыми — зерттеушілік жұмыс дағдылары меңгеру, яғни білу:
- зерттеу тақырыбының өзектілігін дәлелдеу, негізгі мақсатты, міндеттерді, объектіні, нәрсені, болжамды және зерттеудің болжалды тәжірибелік жолын тұжырымдау, зерттеудің қажетті әдістерін таңдап алу және жобаланған ізденістердің барысында оларды пайдалана білу; өз бетімен библиографиялық ізденісті жүргізу, таңдалған тақырып бағытында теориялық әдебиеттермен жұмыс жасау, бар мәліметтердің тәжірибелік маңыздылығына талдау жасау, жинақтау, бағалау және осы негізде өз бетінше қорытынды жасау;
- алынған теориялық мәліметтердің негізінде тәжірибелік оқу материалдарын және құралдарын жетілдіре түсу;
- эксперименттік – педагогикалық зерттеудің түрлі әдістерін қолдану және автордың құрастырған үлгісі және өзінің дидактикалық материалдары бойынша сынамалы оқыту өткізу;
- алынған теориялық тұжырымды және колледжде тәжірибелік білі беруде авторлық әзірлемелерді енгізу жолдарын көрсету, сондай — ақ одан әрі болашақта жетілдірілетін мәселе жөнінде зерттеуді белгілеу.
Ғылыми – әдістемелік қызметті ойдағыдай іске асыру үшін:
1.әдістемелік ұсынымдар құрастырылған:
- оқытушылардың ғылыми – әдістемелік қызметін ұйымдастыру бойынша; жүктеу
- әдістемелік әзірлемелерді құрастыру бойынша; жүктеу
- мақалаларды жазу бойынша; жүктеу
2.тәлімгерлік, озық тәжірибені талдап қорыту, әдістемелік апталықты, байқауларды, семинарларды, шеберлік сабақтары, тренингтар, кеңестер, әдістемелік күндер, шығармашылық топтардың отырыстары өткізу ұйымдастырылды.