«ҚАЗТҰТЫНУОДАҒЫНЫҢ ҚОСТАНАЙ ЖОҒАРЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МЕКЕМЕСІ
   Мекен жайы: Қостанай қ. Әл-Фараби, 99, kekk.kst@mail.ru Картада қарау Телефон: +7 (7142) 56-81-62 Колледж бойынша саяхат

Ғылыми әдістемелік жобалар

Ғылыми — әдістемелік қызметі колледждің білім беру үдерісінің біртұтас ең маңызды компоненті болып табылады, оқыту әдістемесін жетілдіруге,   инновациялық әдістерді және оқыту технологияларын әзірлеуге және енгізуге бағытталған іс-шаралардың  жиынтығы   әдістемелік қамтамасыз ету ғылыми — әдістемелік қызметінің мақсаты — педагогтардың кәсіби құзіреттілігін үздіксіз  арттыруды ынталандырушы және ықпал ететін, жайлы  ғылыми — әдістемелік ортаны құру арқылы, білім беру үдерісіннің тиімділігін және сапасын арттыру.

Ғылыми — әдістемелік қызметінің міндеттері:

  1. Білім мазмұнын жаңарту жағдайында оқу — тәрбие үдерісін   кешенді ғылыми — әдістемелік қостау.
  2. Озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, талдап қорыту және  көрсету.
  3. Педагогтардың шығармашылық бастамасын ғылыми — әдістемелік, ақпараттық және ұйымдастырушылық — әдістемелік қолдауын жетілдіру.
  4. Оқытушыфларды және оқушыларды ғылыми және тәжірибелік жұмысқа қатыстыру.

Әдістемелік мәселесі:  «Табысты (құзіретті)  маманды  қалыптастыру шартындай  оқу пәндерін  кешенді әдістемелік қамтамасыз етуді  жаңғырту»         

ғылыми — әдістемелік қызметі  жергілікті актілермен анықталған. жүктеу

ғылыми — әдістемелік қызметінің үлгісі. жүктеу

ғылыми — әдістемелік қызметінің нәтижесі – оқытушыны шығармашылық тұлға ретінде дамыту, оны инновациялық әдістердің әзірлеушісі  мен авторына және  оқыту тәсілін іске асырушыға  айналдыру.  
Педагогикалық жұмыскердің шығармашылық қызметінің  қосылғыштары , оның ғылыми – әдістемелік жұмысының  мазмұнын құраушы  келесідей жасалады:
1) өзекті бола алатын ал оны әзірлеу теориялық жаңалық әкелетін және тәжірибелік қызығушылық тудыратын (жеке немесе шығармашылық топта), зерттеу және тақырыпты тұжырымдау бағытын таңдау;
2)  нақты оқу пәнін оқыту әдістемесінің теориялық  негізімен және ғылыми терминалогиялық аппаратымен және оның  дидактикалық және психологиялық — базалық ғылымымен танысу, негізгі әдістемелік санатты және әдістемелік терминалогияларды  қолдануды айқындау;
3) ғылыми — зерттеушілік жұмыс дағдылары меңгеру, яғни білу:

  • зерттеу тақырыбының өзектілігін дәлелдеу, негізгі мақсатты, міндеттерді, объектіні, нәрсені, болжамды және зерттеудің болжалды тәжірибелік жолын  тұжырымдау,   зерттеудің қажетті әдістерін таңдап алу және  жобаланған ізденістердің барысында оларды пайдалана білу; өз бетімен библиографиялық ізденісті жүргізу,  таңдалған тақырып бағытында теориялық әдебиеттермен жұмыс жасау, бар мәліметтердің тәжірибелік маңыздылығына  талдау жасау, жинақтау, бағалау және осы негізде өз бетінше қорытынды жасау;
  • алынған теориялық мәліметтердің негізінде тәжірибелік оқу материалдарын және құралдарын жетілдіре түсу;
  • эксперименттік – педагогикалық зерттеудің түрлі әдістерін қолдану және автордың құрастырған үлгісі және өзінің дидактикалық материалдары бойынша сынамалы оқыту  өткізу;
  • алынған теориялық тұжырымды және колледжде тәжірибелік білі беруде авторлық әзірлемелерді енгізу жолдарын көрсету, сондай — ақ    одан  әрі болашақта  жетілдірілетін мәселе жөнінде зерттеуді белгілеу.

Ғылыми – әдістемелік қызметті ойдағыдай іске асыру үшін:

1.әдістемелік ұсынымдар құрастырылған:

  • оқытушылардың ғылыми – әдістемелік қызметін ұйымдастыру бойынша; жүктеу
  • әдістемелік әзірлемелерді құрастыру бойынша; жүктеу
  • мақалаларды жазу бойынша; жүктеу
    2.тәлімгерлік, озық тәжірибені талдап қорыту, әдістемелік апталықты, байқауларды, семинарларды, шеберлік сабақтары, тренингтар, кеңестер, әдістемелік күндер, шығармашылық топтардың отырыстары өткізу ұйымдастырылды.123
    3.төрт пәндік – циклдық комиссия қызмет жасайды:

    есеп – қаржы және экономикалық пәндер,

4әлеуметтік – құқықтық пәндер,

5филологиялық пәндер,

6жалпы білім беру пәндері

7

  2016-2017 оқу жылының қорытындысы бойынша:
1. Біліктілікті көтеру курстарында 6 оқытушыөз біліктіліктерін көтерді (КГПИ базасында– 4 оқытушы, «Университет КазГЮУ»АҚ базасында — 1 оқытушы, «»Start» Академиялықорталығы білім ұйымдарында» — 1 оқытушы); арнайы пәндерден 11 оқытушы: Кощанова Б.С. «Жарас-2000″ЖШС-де, Салькина Г.Ж. жәңе Кузбагарова Л.А. «АҚ Қайын-К» ЖШС-де, Китаева Л.Г.»Кооператор-ПТФ» ЖШС -де, Абдуллина Г.А. және Китаева Л.Г. Костанай филиалындағы «НаЦЭкС» АҚ-да, Гринь Л.В. «Көктем-М» ЖШС-да, Аманбаева Г.Р. Костанай облысыныңІІД -де, Казыбай А.Б. және Кусымбаева А.Ж.»Азан МК» ЖШС-да, Аленова С.Т. және Скендирова Н.Д. «Нива-АГРО» ЖШС-дестаждардан өтті.
2. 12оқытушы Ғылыми-практикалық конференцияларында, семинарларда, республикалық және халықаралық деңгейдегі педагогикалық оқуға қатысты, ҒПК-ға қатысқан оқытушыларына 2-ші және3-ші дәрежелі дипломдар және сертификаттар берілді.
3. «G – global» және« қазіргі заманның педагогі-2017″ атты халықаралық жобаларға 5 оқытушы қатысты.
4. 26 оқытушы, жалпы саннан 42 % баспа арқылы халықаралық, республикалық және облыстық деңгейде тәжірибелік публикацияларын ұсынды, оларға: республикалық ғылыми-педагогикалық журнал «Физкультура и спорт», ғылыми-әдістемелік журнал «ВЕСТНИК «Өрлеу»-kst,республикалық оқыту-әдістемелік журнал «Уроки русского языка и литературы в школе» және на ақпараттық білім порталдарында, жобаларында:»Педагогический мир», «Центр развития педагогики», nsportal.ru, «InfoUrok.ru», «Продлёнка», «Мультиурок», Казахстанның «Коллеги»интернет-журналында, республикалық ақпараттық-әдістемелік «Просвещение»орталығындағы интернет-журналда,informznaika.ru педагогикалық интернет-журналында;125 мақала жарияланды, 92 % мақала халықаралық деңгейде, 8 % — республикалық деңгейде ұсынылды.
5. Жалпы саннан 17 пайызы 11 оқытушы: 15 сайысқа, оның 9 пайызы халықаралық деңгейде, ал 91 пайызы республикалықдеңгейде қатысты;сайысқа қатысқан колледж оқытушыларын Гран-при (1 адам), 1-шіорын (2 адам), 2-ші орын (2 адам), 3-ші орын (2 адам), 1-ші дәрежелі дипломмен (3 адам), 2-ші дәрежелі (6 адам), 3-ші дәрежелі (1 адам) және сертификатпен (2 адам) марапатталынды.
6. Оқытушылар Байкина Л.Т., Досмаганбетова Ж.Т., Китаева Л.Г., Мишелёва Д.К., Тулепова Д.Ж. білім жүйесіндегі «Учительский сайт»деген атаумен жеке персоналды сайттар»Инфоурок» жобасын жасады.
7. Ішкі сараптама үшін материалдар ұсынылды және ISBN тағайындалуымен ҚР Ұлттық Мемлекеттік Кітап Палатасына 6 оқытушы тіркелінді.Олар: Кощанова Б.С. Ұйым экономикасы / «Есеп және аудит» мамандығына арналған (978-601-7798-38-3), Мишелёва Д.К. Ақша, қаржы, несие/ пән бойынша арнайы оқу жинағы (978-601-7798-39-0), Кубекова А.М. Жас ерекшелік психологиясы бойынша Тәжірибелік/оқыту-әдістеме жинағы (978-601-7798-42-0), Исмаилова А.Т.экономикалық және әлеуметтікдүниежүзілік географиясының тапсырмалар топтамасы (978-601-7798-43-7), Досмаганбетова Ж.Т. «Русский язык»/лексико-грамматикалық материалдар жинағы (978-601-7798-44-4), Кунтуган Б.К. «Дене тәрбиесі» әдістемелік құралы (978-601-80674-4-0).